På gång...

..både Elma och jag. Elma är nog faktiskt nästan till och med på språng. Rackarns fart med gåvagnen har hon nuförtiden


Värre är det när jag ska ut å gå med vagnen. Det e lite tyngre det ;-). Jessica har gjort ett tappert försök med mig på förmiddagen idag igen. Jag behöver verkligen det, och såhär efteråt känns det ju så himla bra att man har rört på sig. Känns bra förstås med undantag från vaderna som är utarbetade efter måndagens tvåtimmarspromenad och dans samma kväll. Även om det kanske inte blev så himlans värst mycket av den senare varan eftersom Elma inte somnade förrän trekvart innan det var slut. Men underbar musik fick vi lyssna på i alla fall! :-)
Igår var det babysång på schema och vi lyxade till det genom att gå dit hela lilla familjen. Det är verkligen extra speciellt att vara hemma tillsammans en vardag på något vis. Mysmys. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0