Disney kopierar sig själv....

På plats i Umeå. Paus på TV:n. Fingrarna får sysselsätta sig med datorknattrande istället för gottepappersprasslande. (Ja, påsen har sinat redan :-()
Ögonen har bytt skärm att vila sig på. Elma vilar förhoppningsvis ögonen för natten vid det här laget. Syster visade mig ett intressant klipp på YouTube. Lustigt, hade verkligen inte tänkt på de här likheterna förut..... fast förhoppningsvis får jag chansen att upptäcka mer av Disneyklassikerna framöver, jag räknar med att få en filmtittarkompis i Elma så småningom, hon måste ju brås på mig på nåt sätt va... Peppe har inte en femma till övers för tecknade filmer tyvärr, så jag har fått känna mig ensam på den fronten tillräckligt många år redan faktiskt. Vi måste nog starta med kavalkaden snaaaaart, typ till ettårsdagen eller nåt, jag kan nog inte hålla mig längre ;-)




Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha ja det var då som tusan. Inget man tänker på när man ser en film åt gången men disney verkar ha lite dålig fantasi. :-)

2009-10-10 @ 11:48:03
Postat av: Viktoria

Intressant! Håller med Kicki.

2009-10-10 @ 11:54:11
Postat av: Annika (mössan)

Men...du kan ju titta me MIG!!! Ja älskar Disney!!!!

2009-10-10 @ 22:01:30
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0