Återbäring! :-D

Nämnde jag att jag köpte en jacka på loppis häromdagen? Jo, visst gjorde jag... En P.O.P.- jacka i nyskick, vars pris ligger på ca 750:- i butik. Vi gav 200:-. Helt OK i sammanhanget alltså. Nu skulle jag stoppa in den i tvättmaskinen och kollade igenom fickorna på ren rutin. Och vad hitta´vi väl där? En liten knöl av papper trodde jag. Stoppade in handen och rev ut en näve tjugor.
Helt plötsligt fann jag mig själv få en återbäring på 80 spänn på jackan som jag dessutom fått en mössa med på köpet till. Det ni! Helgens kap! :-D
Vem använder sin 1-1,5årings jacka som plånbok förresten? Mysko!
Skulle jag ha haft samvete hade jag väl försökt leta upp vem det nu var jag köpte jackan av och ge tillbaka slantarna, men det verkar väl lite väl krångligt va.... ;-)
Den här dagen är verkligen alldeles uppochned.....

Kommentarer
Postat av: Kicki

Bäst du går och köper en trisslott också ;-)

Tråkigt med magsjuka. Det sägs ju att vuxna ofta blir sämre än de små.

2009-09-28 @ 15:34:29
Postat av: Frida

Grymt !!!

Det måste man säga, vilket pris de blev !!!



Ses imorgon ! :)

2009-09-28 @ 19:50:00
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0