Det gäller att vara ute i tid

Fick ett sms vidlunchtid idag där det framgick att jag var välkommen på besök hos tandhygenisten imorgon kl 08.40.
Bra att jag fått en kallelse i tid. Inte. Påminner mig om ett visst uteblivet besök på ultraljud i januari. Dålig framförhållning från vårdens sida då också. När jag kom hem hade brevet med kallelsen kommit också. Dagen före.Suck! tur jag var hemma, för hade jag missat tiden imorgon så hade det väl kommit en räkning kort därefter som ett brev på posten..... Säkert som ett brev på posten förresten.... det stod ju faktiskt fel gatunummer på brevet, men det kan väl inte vara så svårt och ta så himla många dagar för en flink brevbärare (för det finns väl bara såna här i området?) att lista ut det lilla misstaget och dimpa brevet  i rätt låda i alla fall. Eller vad tror du lillmoster? (vår familjs egen lilla postexpert :-))

Kommentarer
Postat av: Lillmoster

Borde ju inte ta alltför lång tid, nej. Särskilt inte om det är samma brevbärare som går på det nummer som stod också...

2009-09-02 @ 22:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0