Ett nytt litet knyte

kom till världen igår! Hurra! Äntligen!
Grattis till Ingela och Ante som fått en ny familjemedlem iform av en lillebror till Wille! :-D

Här hemma har vi ett lite större knyte som fått konstiga kräksymptom inatt.  Fick upp stora mängder slem i sammanlagt fyra attacker mellan klockan 5 och 7 imorse. Lät jättekonstigt och hade svårt att få åt sig luft, stackarn :-(
Jag ringde sjukvårdsrådgivningen som sa att det borde vara lugnt så länge allmäntillståndet iövrigt verkar vara det. Och jag märker inget konstigt förövrigt så jag får väl tro på dem då. Fick dock rådet att ringa BVC och kolla med dem också, och den telefontiden är mellan kl. 8.00 och 9.00, d.v.s. alldeles strax. Underbemannade är de också, stackarna, så jag räknar med att sitta en timme i telefon nu då... återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0