Fynd på barnloppis...

Mormor och morfar spenderar veckoslutet hos gammelfarfar. Vi är allena. Nej! Osanning. Vi ska såklart inte vara allena. Vi åker till kusinelin å mamma A-K istället. Hur skulle vi kunna klara mer än en helgkväll i sträck på tremanhand? Det har vi ju inte provat på eeeevigheter, nej det vågar vi nog inte. Imorn blire nog farmor och farfars tur att få visit....
Vaddå leva på andra? Neeej, inte vi inte, vi e ju bara sällskapssjuka...  ;-P

Förövrigt har vi ju spenderat del av dagen med farmor och A-K och Elin redan. Fikat närmare bestämt. Efter en tur till Alnö och barnloppis. Barnloppis ja! Inte så hemskt som det låter. Vi har inte reat ut Elma och bytt in mot nåt större, bättre begagnad barn, utan bara kikat lite på begagnade prylar till barn. Inte bara kikat kanske. Bidde ett par täckbyxor, ett par vinterkängor, en vårjacka(mmm, vet, kanske inte ett prio-ett-köp, men vi var tvungna, den var så fin!) handskar, en mössa...ja, jag hoppas jag inte glömt nåt för det där blev ju en liten lista inser jag nu...

Nä nu har Elma och pappan klätt sig för middag i G-holm. Bäst jag drar!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0