Tidskriftsmarodören

har kommit för att stanna. Varje dag är det samma visa. Som en ko som släpps på grönbete formligen spritter hon alleles salig iväg till den lilla bokhyllan i köket. Där har vi (eller har åtmistone haft) kokböcker, receot, lite broschyrer och tidningar. Väldigt praktiskt tyckte vi att kunna ha dem där i köket. Nu ska jag tänka om. Stoppa dit tösens leksaker istället tror jag. Väl framme vid hyllan river hon nämligen ut häfte på häfte med recept, oftast samma böcker tydligen. gillar väl pärmryggen. Ibland undrar jag annars om det är titlarna som är vilseledande för det stackars barnet?  ;-)


köket bjuder på många upplevelser hur som helst, ibland rycks mamman med i de där busigheterna också, det går liksom inte att motstå vissa gånger....

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tror att hon har tolkat titeln mat för spädbarn på fel sätt :P

2009-09-23 @ 18:16:06
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0