Tre små gummor skulle gå en gång

...till marknaden uti Nora.... jaja. Idag är det egentligen inget marknadsväder. Och jag är väl normlalt ingen marknadsmänniska. Får knottror när det blir för tätt med folk omkring mig.... men.... idag antar jag att många andra har avskräckts av det våta som portioneras ut från skyn, så jag ska göra ett försök. Min mor och dotter blir medföljande gummor, och morfarn och pappan får följa med på ett hörn de också som det ser ut. Kanske tillochmed farmor följer med, vi får se. :-)
Kosan styrs mot Munkbysjön och inte mot Nora, kanske är bäst att tillägga också...

Igår fick vi hämta våra foton från fotografen och sedan var vi till gallerix och fixade ramar till dem. Kanske tar en bild på väggen när de kommit upp sedan...

Kvällen bjuder på 40-årsgalej så pappan och jag ska få ha en egenkväll tillsammans, och mormor å morfar ska få ha en egenkväll med stumpis. Bra deal va! :-)
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0