Väntetider

Det verkar ska fortsätta att vara smällkallt några dagar till. bara att gilla läget antar jag. I eftermiddag väntar en promenad till BVC, eftersom stumpan ska vägas, mätas, vaccineras och kontrolleras i största allmänhet. Under tiden drömmer jag om huset, längtar, funderar, hoppas, och vääääntar.  Elma har just somnat och därmed också fått lite tid att sitta vid datorn. Ska försöka att inte drömma bort mig alldeles, så här kommer lite verklighetsförankring i form av en bildlig uppdatering. Den här gången blir det bilder från ettårskalaset hemma hos Tiger i lördags. 6st ettåringar (±ett par månader) och deras föräldrar hade en mycket trevlig eftermiddag med tacosknytis och tårtkalas! :-)



Och som bonus en alldeles underbart härligt knasig Elmabusbild


och så en gosbild på mina sussande hjärtan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0