Slötisdag

Inget arbete och slit idag inte. Tog en sväng bort till lillmoster på förmiddagen, åt  lunch med henne,m fortsatte sedan till fots bort till Filip och Janne där det blev fika för oss och bus för de små. Nåja, de små ville visst också ha fika, å tusan vet om det inte kliade lite i lekfingrarna på... ja... åtminstone mig ;-).

För att slippa fikaångesten promenerade vi tillsammans med grabbarna vidare till Maxi, handlade lite förnödenheter, släppte hem grabbarna åt sitt håll och återvände småningom hem till moster där vi fick oss lite middag också.

En husvisning för A-K och N-Js räkning har vi hunnit med också. Vi får väl se om de slår till eller inte.

Avrundar nu dagen med lite tv-tittande samtidigt som vi bävar lite inför kommande dagars utlovade snökaos. Vi som ska åka ned på begravning och allt. Typiskt att det ska bli busväder då. Elma lämnar vi hos kusinelin m. familj. Det blir nog bra, fast attan vad vi kommer sakna henne hela dagen :-/

Kommentarer
Postat av: Mössan

Husvisning å Elma-övernattning. Att jag aldrig blir informerad om saker. Eller, det blev jag ju just men ändå. Ahh jag bor för långt bort! Men kommer nog upp nästa helg :D

2010-01-27 @ 08:45:12
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/
Postat av: Acca

kör försiktigt imorron!! janne å filip håller ställningarna på babysången imorron och jag ska försöka ta mig till jobbet. usch vilket väder alltså!! kram kram

2010-01-27 @ 19:09:01
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0