Bra natt :-)

Elma vaknade en gång- klockan halv fyra, varm som bara tusan. Fick sig en alvedon igen, och somnade om någon halvtimme senare. Sov till klockan 7.30 till min stora förtjusning. Dessutom mycket piggare än vid gårdagens insomning. Febern verkar fortfarande inte ha återvänt. Får hoppas det bara var ett tillfälligt bakslag igår. Fick aldrig några fler andningssvårigheter, så det var ju också himlans skönt. Farmor har spenderat sin tid med Elma under mina jobbtimmar. Får hoppas det gått bra, Peppe kom och avlöste henne så hon for innan jag hann hem, men jag får väl nån rapport så småningom. Nu har jag lite tid ensam med pappan som kommit hem från tåget. Myyyyys :-) (Ja, fast med vissa måsten också, att betala räkningar hör enligt mig inte till myskategorin......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0