Inte nu igen......

Det tog om. Febern är tillbaka. Stackars lilla sessan. 39,3ºC på termometern senast. Blir alldeles dåsig av sin höga kroppstemperatur, men alvedonen har gjort sitt, åtminstone hittills. Får se om det blir något sova av i natt. Just nu sover hon bra iaf. Bredvid mig i soffan medan jag sitter med ena ögat och vakar över henne och med det andra ögat vakande över let´s dance finalen. Ikväll är pappan i huvudstaden så jag tänkte vi skulle mysa bara Elma och jag. Nu Blev det ju inte så värst mysigt det här, men man får väl vara glad så länge hon inte får tillbaka sina andningsbesvär. Jag är attans orolig för att boven den här gången ska vara en lunginflammation, men hittills inga tecken på det när det gäller andningen, alltså. Magen verkar lite skum däremot. Kanske är nåt nytt virus som fått fäste? Hur ska man veta? Mammahjärtat får kämpa med sin oro....

Får se om det blir nåt jobb för mig imorgon också, det var ju tänkt så, men det beror väl på hur natten lider.........

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du får bekanta dig med ordet vab..

2010-03-26 @ 22:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0