Morot ...

Ujuj. Vilken syn. Ni skulle bara se. Fast helst skulle jag se att ni  inte såg. Jag håller nämligen på att försöka avfärga mitt hår, för att småningom kunna vara lite mindre mörkhårig än jag varit de senaste typ 3 åren. Min naturliga hårfärg har jag i det närmaste glömt bort hur den såg ut, det var nämligen mycket länge sedan jag såg den. Tror inte jag haft min naturliga hårfärg alls sedan högstadiet. Och det är ju över tio(!) år sedan. Inte lär jag se den när jag är klar med det här heller, men planen är att få någon typ av omväxling, som INTE innebär denna snygga skiftning från solgult till smutsig morotsorange som pryder knoppen just nu. Budskapet är därför: Har du oturen att få syn på mig inom den närmaste framtiden, var god svimma ej!  Jag går nämligen under benämningen "ursäkta röran, renovering pågår"...

Kommentarer
Postat av: Agneta

Det känner jag igen! Morotsfärg!

Det blir så när man skall avfärga.

Jag håller på den naturliga färgen!

2010-03-31 @ 01:48:22
Postat av: Kicki

Jag vill se en bild så att jag är förberedd inför morgondagen ;-)

2010-03-31 @ 08:42:11
Postat av: Mössan

Hahahahahahahaha, lyckat xD Keep it up ;P

2010-03-31 @ 10:03:25
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/
Postat av: A-K

Hihi, men då kan du ju bli en riktigt stilig påskkärring tills imorgon. För att göra det riktigt roligt kan du ju köpa spray och ge Elma samma glada hårfärg!

2010-03-31 @ 14:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0