Nya färska...

....foton! Tyckte nog att det var dags för en omgång sådana nu nämligen. Har varit lite mycket nu med hus- och lägenhetsaffärerna, så jag har nästan kommit av mig i min dokumentation. Men här kommer en liten uppdatering :-)
Prinsessan i sin lilla koja, iväntan på att få flytta in i slottet :-)


fröken klåfinger


sångstund med valpen


sådan far, sådan dotter...

stora älsklingen min<3

blivande husägarna tillsammans :-)

Elin på upptäcksfärd med kulbanan

Å bad med en massa plask och bus :-D

Kommentarer
Postat av: Acca

ååh vilka härligt fina bilder!skönt nu att alla papper är skriva på hus å lägenhet.hur blev det med växthuset? om inte före så ses vi på söndag! kram kram

2010-03-11 @ 22:14:36
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Mössan

Har Elin snyggaste bodyn på sig eller vad (H) :D

2010-03-11 @ 23:40:35
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/
Postat av: Kerstin

ÅH Ni är helt underbara. O vilket fint hus Ni köpt där passar min solstråle in med sin familj. Allt ordnar sig alltid till slut. Kram från Kerstin o Dan

2010-03-14 @ 16:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0