Tröttis

Så in i vassen tröttis. Ska det behöva vara såhär efter en enda liten arbetsdag? Hur ska det då se ut när jag ska börja jobba 80%? *Uff* Huvudet gör sig påminnt också, vill väl visa att det sitter kvar kanske.... inte varje dag det duger till sin uppgift kanske :-P..... Å jag som längtat så efter mina älsklingar hela dagen och behövde lite positiv energi såhär på kvällskvisten, men det kunde man tydligen glömma. Peppe hämtade mig på jobbet, då hade Elmis redan somnat, och när vi kom hem vände P i dörren för att åka på styrelsemöte. Så här sitter man nu. Ensam och övergiven... ja, några timmar iaf kan tänka. Kanske kan bli lite skönt att vara själv ett tag också när allt kommer omkring. Ska slappa lite, hänga en tvätt, starta en ny, ja å kika en sväng på burken, om det nu finns nåt som duger att underhålla sig med där en måndagkväll, vi får välan se.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0