Nu vet mammahjärtat

hur det känns att lämna sitt ledsna barn på dagis.  I förrgår var hon lite tveksam när jag gick. Skakade på huvudet, ville inte vinka, liksom för att undvika att jag skulle gå därifrån. Igår var hon lite ledsen, ville kramas lääänge och tittade på mig storögt med gråten i halsen. Idag var det storgråt med ett skrik som ekade "överge mig inte" när jag gick ut genom dörren. :-( MEN, man måste ju. OCH det är väl en fas. Det skulle ju komma bakslag sa de ju, så, här är vi nu, återstår att se hur länge det här ska hålla i sig då :-/ .....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har praktik på förskola och ser detta händelseförlopp dagligen. Det går över. Även om det kan ta ett tag...

2010-05-06 @ 22:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0