Turbojävel

Ursäkta svenskan. Eller gör det inte. Det är lika jävligt i alla fall, så jag skiter faktiskt i vilket du bestämmer dig för. 12 000 spänn fattigare, en turbo rikare har man visst blivit. Sägs det. Jag tycker emellertid att den befintliga turbon gott hade fått kunna fungera ett tag till, i alla fall tills att vi sålt skrället till någon idiot som struntar i vart pengarna fladdrar iväg från sin välfyllda plånbok. Inte kul att kasta pengar i sjön. Inte i en bil heller för den delen. Bara ett enda stort fett jädra nödvändigt skitont. JAAAAAA, jag är lite smått irriterad...... Vi hade ju tänkt byta bil i sommar. Nån som bjuder bra för en iövrigt skaplig skitbil med alldeles ny turbo?????

Nåväl, jag må vara på ett rackarns dåligt humör, men jag lägger ändå ut en bild där jag ser halvskapligt nöjd ut. Tillochmed trots vageln som gör sig påtagligt påmind i mitt öga.... måste ju göra mitt bästa för att matcha lillgryn....


Åsså en vanlig onsdagseftermiddags plus och minus när det gäller lillans humör. I detta fall en övergång från minus till plus. Tänk vad arg man kan bli av att inte få ta hand om ett linsskydd... för att sedan när man blinkat med sina snällaste ögon bli alldeles salig av lycka när man snott åt sig detsamma.....




Kommentarer
Postat av: Kicki

Elma kan sina knep hon för att få som hon vill ;-) Å vilket goflin sedan ser både nöjd och busig ut.

2010-05-05 @ 18:53:21
Postat av: Kicki

Å just ja bilar e skrutt. De ska bara rulla framåt och inte gå sönder. Kanske blir en tjänstebil trots allt.:P Vill ju inte att turbon ska gå sönder och det ska kosta 12.000 eeeekkk..

2010-05-05 @ 18:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0