Höstblåsor

Stackars liten är inte pigg. Röda små blåsor ploppar upp över kroppen. På rumpan, på fingrarna, på fötterna, på hakan, och, förmodligen värst, i munnen. En ledsen liten tjej har svårt att äta, avskyr blöjbyten mer än vanligt och är sig inte riktigt lik i energinivå. Humöret inte på topp, men ändå inte så illa som jag skulle känna att det skulle vara om detsamma hade drabbat mig. Liten men stark, mitt lilla hjärta <3.
Ännu har vi inte fått någon diagnos. BVC har tid med oss först imorn, så det blir ett par dagar hemma för gumsan och mig nu. Vi får samsas med VVS-arna som borrar och drar rör och grejar. hittills har vi mest suttit i soffan och myst och läst böcker. Härligt att sagohörartålamodet börjar infinna sig hos Elma. riktigt härligt. :-)

Å just det... nu händer det grejer inne på toan också.  Handfat och bänkskiva är uppe, toan är på plats, väntar nu på att bli inkopplade. får hoppas att i kan få  dörrkarmen på plats snart också så man kan stänga in sig när det lilla rummet väl är färdigt att brukas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0