Underbara ljud!

.... när lilla älsklingen ligger och snusar i sin (egen) säng
.... när jag häller upp min apelsinjuice i ett stoooort glas (längtan är obeskrivlig på morgnarna)
.... när mikrovågsugnen plingar och lunchen e serverad (jag har längtat obeskrivligt länge sedan frukosten ;-))
.... när lilla älsklingen formar nya ord för varje dag.... mer eller mindre förståeliga, men vem bryr sig... hon är glad och stolt för allt hon tycker att hon lyckas med
.... när stora älsklingen öppnar dörren på seneftermiddagen och kommer in i stugvärmen och hör sin dotters gladaste röst formligen jubla ut sitt paaaaaappaaaaaa!!!
.... när det klirrar i kassan igen, skönt att få tillbaka sina saknade 5000kr på lönespecen, I tell ya...
...men...
....BÄST AV ALLT: att få gå till barnmorskan och lyssna på lilla minis hjärtljud. Det rungar och skälver av lycka i hela kroppen på nåt mysko litet vis.  Ett till litet liv, så himla UNDERBART!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Acca

ååååh underbara känsla, riktigt känner själv hur det känns:)ses på söndag och kom med idéer! ja på vad vi ska äta såklart....kram kram

2010-09-30 @ 19:39:52
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Mellisaurus-[rex]

:)

2010-09-30 @ 20:00:26
URL: http://mellisaur.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Äntligen har jag fått läst i Elmas blogg! Underbar nyhet skickar all lycka! Underbara bilder! Kramis o tack för födelsedagskort.

2010-10-03 @ 11:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0