Å andra hållet mä!

Jepp, Manneman fortsätter sin utvecklingsbana. Häromdagen gjorde han ett kast från rygg till mage enligt sin far. Men det är ju inte giltigt förrän morsan har fått se, förstår ni, så idag blev det godkänt. ;-). Pojken kan numera rulla 360°, om han har lust förstås.... Han greppar också efter allt som kommer i närheten. Syrrans kalufs, mammas tröjkant, eller sin egen napp. Å släpper gör han inte gärna heller, har vi märkt... :-P  
Han har börjat göra väsen av sig också. Både gladlynt väsen och sånt av mer ostämd natur. Men, ingen fara på taket. Storasyster är fortfarande sju resor värre, så klart det gäller att höras om man ska få sin beskärda del uppmärksamhet.

Jag har kommit av mig lite i ämnet bildproduktion och publicering igen, känner jag. Tiden har inte räckt till de senaste dagarna. Men ambitionen finns.  Just i detta nu ligger dock min kamera och vilar sig borta hos svägerskan. Den här morsan har inte alltför många fungerande hjärnceller. Hon tog dit kameran, men glömde både använda den och ta med den hem igen. Knas! Skärpning!

Dagen idag har jag verkligen känt att jag varit LEDIG!, haft riktig ligga-på-stranden-semester. Och dessutom avrundat dagen på Rotsjö gård med fika i kvällsolen och en titt på killingarna, kalvarna och hönsen. Mycket najs! Härligt mys! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0