10 år med körkort!

Kan man kanske inte tro om man åkt med mig på sistone ;-) Men så är det. För tio år sedan idag var det en stor dag. Lappen blev min! :-D. Det gick lätt som en plätt, inte så konstigt när "övervakaren" hade fullt upp med att titta efter lucior ute på vägarna och inte hade tid med mig och min körning ;-)

På julfesten samma kväll satt det en kille som inte vågade prata med mig.. Det gjorde han nog egentligen inte två veckor senare heller, fast han gjorde visst det ändå.... och sedan blev han inte av med mig! ;-)

Det värsta med att ha ett gammalt körkort är nog att man måste ta ett nytt foto... Uschanimej, känns inte kul att behöva lägga ned tid på sånt :-P

Men här är ett par fina foton iaf, från vårt eget lussefirande här hemma tillsammans med morfar, mormor och moster imorse!





Kommentarer
Postat av: momor

Tack för en jättefin luciamorgon!

Lycka till med kommande år!

2011-12-13 @ 13:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0