Det börjar närma sig....

.....lillsessans stora dag. Svindlande känsla att ha två år bakom sig med den underbaraste lilla varelsen på jorden.
Vi tänkte såklart fira. Hela dagen, dagen D! Tur att dagen D slog till med att vara en lördag, som mamman dessutom har ledigt!
Vill du komma hit så är du såklart hjärtligt välkommen!  Elma sover ofta en skvätt efter lunch, så om födelsedagsbarnet önskas träffas vaket kanske det är säkrast efter 14-tiden, men vi lär inte låsa dörrren om nån hellre kommer tidigare :-D.  Meddela gärna om du kommer, så vi kan paxa en tårtbit åt dig också! :-)

P.S.....stannar gör man så länge man orkar och står ut ;-).....






Kommentarer
Postat av: filip med familj

filip tar med både mamma och pappa och dyker upp där efter 14 på kalas! vill ju såklart träffa sin tjej vaken!:)en vad önskar min tjej eller vad har hon för favorit saker att göra eller strl på kläder som behövs!?!?kram filip!

2011-01-09 @ 21:54:48
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hej!

Hela fam. Brandsaeter kommer gärna och firar världens bästa Elma....om ni orkar med oss;) Vi ses då!

Kram från oss!

2011-01-11 @ 21:34:37
Postat av: Ingela

Skrev nyss ett inlägg som verkade behaga stanna kvar;) Men, hela tjocka fam. Brandsaeter kommer jättegärna och gratulerar världens bästa Elma. Vi ses då!

Kram!

2011-01-11 @ 21:36:20
Postat av: Jenny

Vet du! Henke med mor & far vill gärna busa också



KRAM

2011-01-11 @ 22:28:05
Postat av: Emilie

Vad roligt!

ni e så välkomna, både barn, mammor och pappor!

2011-01-13 @ 15:03:36
Postat av: Kusinelin

Självaste kusin Elin kommer också med pappa och jättestor mamma, ev fortfarande lite förkylda om det går bra. Elin lyckades planera in en förkylning och dessutom smitta mamma såhär nu innan det är dags för pyret att komma ut, så att jag blir ännu tröttare av minsta lilla ansträngning. Men då kanske det är så att det blir dags så fort jag blir helt frisk igen. Jag har lyckats göra tvärtom denna gången, och ställa in mig på datumet eller kanske tom tidigare, så denna gången kanske det är min tur att vänta länge.

2011-01-20 @ 23:10:19
Postat av: emse

vi har ju räknat med kusinelin förstås :-D Hoppas hennes föräldrar kan komma också, inte tror jag du behöver vänta ända till BF jag heller, men det e klart, man vet ju aldrig :-)

2011-01-21 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0