Tadaaaaa...........

Låt mig presentera: FAMILJEGARDEROBEN.  Vår egna, nyinredda Walk-in-closet. Av samtliga familjemedlemmar mycket uppskattad. :-) Till och med lilla mini har fått en egen hörna förberedd. Utan innehåll fortfarande, men det ska nog hinnas med det också, de där dagarna efter utsatt BF-datum kanske,där jag inbillar mig att jag kommer gå och längta ihjäl mig efter att träffa vår lilla pärla, som med stor sannolikhet lär vara lika blyg och misstänksam mot att träffa sina föräldrar på utsidan som sin storasyster....... jo, jag försöker intala mig att det ska fungera med omvänd psykologi för mig den här gången. Ställa in mig på övertid och hellre bli överraskad av tidig leverans :-)

Kommentarer
Postat av: Elina

Snyggt!

Jag kommer nog hem snart och inspekterar lite närmare. :)

2011-01-20 @ 08:10:02
Postat av: Annika, Mössan, Mango kalla mig va du vill

Jag är inte lite avis, den är jättesnygg! Meeeen, hoppas ni har en lösning som funkar när de 2 små kommer upp i tonåren för av egen erfarenhet så vet jag att de INTE kommer vilja dela garderob med er (och de skulle inte få plats heller) :P

2011-01-20 @ 22:05:27
Postat av: emse

@Annika-Mössan-Mango-vad du vill: klart jag ser fram emot att barnen blir större, har var sitt rum som de stänger in sig i och tycker att mamma och pappa är det pinsammaste som finns...... Men då får de byta ned sig till garderober och jag och P får ha klädkammaren FÖR OSS SJÄLVA...... Underbart! ;-)



(Vi kan ju hoppas att det dröjer några år iaf....)

2011-01-21 @ 07:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0