180°

Eller en fullständig lägesförändring. Det klarar han själv nu, lille herrn. Från mage till rygg åtminstone. Det motsatta finns det visst inte intresse av ännu. Sin storasysters gamla vana tvärtemot. Men så är han ju tvärt emot henne i bra många avseenenden av sin personlighet har vi märkt. Ska bli intressant att se åt vilket håll det fortsätter utvecklas. Fortfarande är han i mina ögon makalöst lugn ovh harmonisk. Skriker inte i onödan. Och nöden innebär sällan annat än mat-, sömn- eller blöjbytesbehov. Lite uppmärksamhet önskas dock ibland. Tur det kanske, så man får lov att slita sig från att fylla på storasysters omättliga uppmärksamhetsbehov.. :-)

Idag har pappan fått semester. Från sitt betalda arbete då. Att arbeta för tak över huvudet i praktiken, ser han ut att få fortsätta med en tid till..........

Å jag då... jodå, jag fotade lite mer igår kväll. Bevis nedan.
Idag har jag INTE fotat.... man får se opp så man inte blir macronarkoman va ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0