Förnyelse!

....på taket: skåda dåtiden, gamla tapeten, direkt på timmerväggen.

gamla färgen ♥

(jo men jag längtar ÄNDÅ tills det här är KLART! :-P)

... och så förnyelse till kameran, i form av ett macroobjektiv.... wiehoooo!!! som jag LÄNGTAT!!
Vi kan kalla det en examenspresent från min make. Ack så snäll han är! .....Ack så lite han behöver fundera på vad jag pysslar med på all (eventuell) egentid framöver :-P

Några smakprov följer efter min första rundtur i trädgården med den nya ägodelen.


















By the way; Här e en mottaj som precis förnyat sig och klivit in på det 60:e levnadsåret. (Beakta: =nyligen fyllda 59, det kan man inte tro, min fina lilla paps!♥)


åsså en serie fina flickor då, inte fullt så gamla som mottaj ännu... ♥ :-)









Kommentarer
Postat av: Anita

Fina bilder och fina motiv!

2011-07-06 @ 22:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0