Ett lass med semester

i bildformat såklart. :-)
P fick ju en påtvingad semestervecka på grund av min redovisning som jag inte kände mig kapabel att ta mig till billedes med åtminstone ett barn. 80 mil enkel. Njae, det fanns liksom tillräckligt med saker som tyngde mina nerver ändå.
Och dessutom behövdes en takpaus kändes det som, så då blev två flugor på smällen liksom. ;-)

Vi hann med en besöksräd till några nära och kära dessutom, längesedan sist nu, alldeles för längesedan.

För den som undrar så känner jag mig tillfreds med måstet nere i Kalmar. Pladdrade på utav bara tusan, vet inte om nån hängde med på det hela men jag fick fina omdömen av min rapport, så jag e riktigt N Ö J D. Det ni, det händer ju inte alltför ofta direkt ;-)

Hoppsan, nu blev det långtext i alla fall, så nu får det visst vara slutskrutet, här kommer pixxen:

Bada, bada, bada!

hälla, kasta, plaska, busa


På gammelmormors innergård finns en spännande lekplats!

Å hos gammelmoster&morbror får man mata fåren...
....om man vågar sig tillräckligt nära förstås...
fint i kvällssolen:

fint precis när som helst: ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0