vilket väder!

Först är det strålande sommarsol med högsommarvärme nån dag. Sen kommer våren. +15, sol, som det ska vara liksom. Jahaja. Å idag kom åskan och störtregnet. Precis när vi skulle gå till dagis. Så det gjorde vi inte. Jag hittade inte regnskydden till vagnen. De ligger förmodligen i sovvagnen, som redan är på dagis..... smart. Not. Och att gå dit utan regnskydden hade garanterat resulterat i att Manne legat i en bassäng innan vi varit framme så det var bara att gilla läget. Men. När jag ringt till dagis och sagt att vi blir hemma tar det två minuter tills det slutar hällregna. Och nu skiner solen igen. Jahaja. Åsså har jag lovat Elma att gå ut, men det har vi inte gjort ännu, eftersom jag inte hittat nån av Mannes nappar..... eftersom Elma har dille på att förvara dem på säkra ställen.... och jag inte ville gå ut med en vildnissa och en skriknisse.....suck....  Å nu har Manne somnat i min famn och Elma bänkat sig för en ny film i soffan. Jahaja. Men då fick man tid att ladda upp lite bilder då iaf....

Lite av sånt som gör mig glad: :-)

Myskillar


Å världens finaste gotjej ♥


Ja....hm... det där med skeden i glaset gör mig inte så glad, faktiskt, men jag gillar bilden iaf....

små gos(s)iga fötter ♥


å en liten hand i min ♥


körsbärsblom


å att bara sitta och njuta av grimaser, ögonkontakt och utveckling.



1 månad med lillebjor firade vi igår. Tyvärr fick vi fira en skrikande gosse med röda prickar över hela kroppen och troligen magbesvär som grädde på moset. :-(
Måste vara nåt jag ätit som han reagerat på, ( de hade iaf inget bättre svar på sjukvårdsrådgivningen) undrar bara vad? Idag ska vi till bvc på rutinkoll, får se om vi kan få nåt besked av dem, om nu prickarna är kvar till dess.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0