Omtanke

Nackspärr idag. Intekul :-(. Tur jag har en supergo tjej som pysslar om mig. :-)
Hacka grönsaker med nackspärr är ingen hit för er som funderar på det. Blev horisontalläge i flera omgångar eftersom det inte var nån som orkade hålla mitt huvud på pinn liksom ..... Så låg jag på min "kökssoffa" och pustade en stund. Skruttan kommer och frågar:
-Ä de´ mamma?
-mamma vilar lite.....
Har du ont, mamma?
ja, jag har ont i nacken, ska bara vila en liten stund.
-Jag klappar på dig så känns det bättre, mamma!
-Åh, tack, vad du är omtänksam lilla vän!
-åh mamma, snart kommer pappa hem å tröstar dig, snart kommer han, mamma!

:-D

Kommentarer
Postat av: mormor

Hon är verkligen omtänksam vår lilla Elma! Hon brukar hjälpa mormor upp från golvet och sängen också!

2011-10-26 @ 12:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0