50-tal

Underbart med tillbakablickar, inte sant!? Nedanstående hämtade ur farmors album från 1953.

Farmor, Farfar åsså lilla pappsen :-)



I den här sista bilden tycker jag det är som att se Mannes profil. Häftigt! :-)

Å när vi ändå är inne på Manne, så fick vi en 5-månadersbedömning på BVC igår.
6470 gram per 65,5 cm. Lika lång som sin syster vid motsvarande tillfälle, men ett drygt kilo lättare!
Två sprutor, ett litet pip å sedermera, framåt kvällen, feber å gallskrik. Blev en alvedonsupp Både i går kväll och idag på eftermiddagen för att lätta på ontet.

Sen var det min tur att klaga på ont. Satt på golvet hos mamma idag och tittade i fotoalbum. Höll sedan inte på att ta mig upp därifrån. Nåt knas har det blivit i ryggen. Det var inget som "small" eller "högg", bara plötsligt ont ändå. Klarar just nu inte att räta på ryggen riktigt och inte böja mig för långt framåt heller. Skumt och minst sagt irriterande! Jag som tycker att jag kommit igång att röra på mig nu, klart det ska bli lite bakslag då såklart :-(. Ska se om lite bastuvärme kan lösa nån del av problemet ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0