Höst.........

De här bilderna dyker kanske mest upp här som tröst, och som påminnelse om att jag nånstans kanske borde försöka övertala mig själv om att gå i ide nu. Höst är inte min grej liksom. Dagar som vid fotograferingstillfället - med sol ackompanjerad av klarblå himmel är den chans man har att inhämta energi, men tvi vale för regn å rusk!
Möjligtvis tänker jag vakna när första flingorna faller och jag får tända adventsljusen så man kan känna att ljuset snart är på väg tillbaka på himlavalvet igen också.

Vore det inte för det faktum att jag har så underbar familj så skulle nog varje inlägg den kommande tiden bli i den här deppiga andan- men jag har allt tur jag. Mina ögonstenar håller mig mer än flytande- jag formligen svävar över vattenytan ibland! :-)

Idag har vi dessutom spenderat lite fysisk tid kring vattenytan. Elma fick ha egentid med sina föräldrar medan mormor o co underhöll Manneman. I sällskap av Filip och Anna-Carin drog vi tre till Matforsbadet och plaskade och hade skoj! :-)

Resten av dagen har det rensats bort skrot här hemma. Lastat å klart för att åka till tippen nu! Skönt så skönt!
Tack underbaraste Ma, Pa o Elina för hjälpen! <3 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själva för att vi fick hjälp hem med vår nya tvättmaskin! Det är så härligt att vi kan hjälpa varandra!

2011-09-18 @ 20:12:32
Postat av: acca

hej hej! tack för en mysig förmiddag, nästagång får vi ta med lunch dejt efteråt:)! så de bidde en ny tvättismaskin för mormorn och morfarn...roligt med lite nytt,men dyyyrt. kram kram

2011-09-19 @ 09:59:39
Postat av: Anita

Härligt med vackra sommarbilder i höstrusket :)

2011-09-26 @ 11:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0