det regnar fortfarande....


eller, mest hela tiden i alla fall. Otroligt nog höll det uppe medan jag var ute med kameran för att fota blötan. 
Undrans om vi ska ta en tur till västra delarna av landskapet ikväll. Lyssna lite på moster och hennes kompisar på konserten. Hoppas de små grynen vill vara på bra humör bara. Just nu är de lokaliserade hos mommoj.  Jag behövde eventuellt lite lugn och ro en stund. Nåt vajsing är det på kroppen i alla fall. Igår kväll kapsejsade jag totalt. Kände mig som nedklubbad, världens tryckande huvudvärk och domningar i händer, fötter och ansikte. Höll i sig nån timme. Verkar ju inte helt stabilt kanske..... man får väl gå till nån klok kroppskunnare och bekräfta sina eventuella hypokondrier om det inte ger med sig. :-/. Jag har fortfarande känningar i fötterna och av och till i händerna, men känner mig mycket bättre iövrigt så vi får väl se vart det bär hädan. Lite orolig kan man inte låta bli att känna sig iaf :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0