Nummer fem

Näpp, inte fem steg.... iofs trippade han villigt bra många kliv när jag höll honom i tröjtyget(....som mentalt stöd liksom......) men det är liksom ändå inte på RIKTIGT. Nej, det är bissing nr fem som är på riktigt. Höger nere har kämpat sig igenom, å det kanske sammanfallit rätt bra med att han varit riktigt bitsk på sistone, när jag tänker efter...  ;-)

Idag har Elma och jag omsorgsfullt planterat om våra pelargoner och stoppat - vad som kändes som tusentals- sticklingar i såjord...... frågor på det?    Vi fick omsorgsfullt städa golven därefter också kan jag meddela..  :-D

Det märks att stora liten blir större. Det kommer mycket funderingar. Kluriga, ärliga och stundom (inte alltför sällan) med glimten i ögat.  Hon tycker till om allt möjligt. Hur man bör köra bil, hur och naturligtvis vad man ska klä på sig, på vilket sätt (och vem) man ska borsta tänderna, rättar ord i sångtexter (inte så det nödvändigtvis stämmer med den offentliga versionen, men åtminstone med hennes), i vilken ordning man ska ta ut frukostprylarna ur kylskåpet....ja, eller vad som helst annars också för den delen.   Jag som har väntat lite på det här med "varför?" men se, det är inte intressant när man redan kan allt...  :-D ♥..... Månne tidens vishet kommer locka kunskapstörsten...  :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0