Försommarfynd

i trädgården just nu, ser ut ungefär som följer. Man kan se en liiiten herre på grönbete också. Om han är vaken förstås. Och morsan påtar i rabatten, och farsan är på taket och syrran i sandlådan eller racingkörande sin kära tingest, cyyyykeln :-)
Idag blev vi kvitt fönsterlådan förresten. Inget bildbevis, men ooooo vad lite ljus kan göra för sinnesstämningen. Måhända det blir en riktigt piggelinfrukost imorron bitti? :-D

hela fordonsparken på Gärdegården uppradad :-P
te
vitsippsmania

o, ljuva körsbärsblom....

Elma-å-momma-mys :-)

hur var det jag sa om det populära fordonet....  :-P

åsså en tv-kväll i (nåja) soffan, med litenmanne
kvällssol är visst inte poppis när tvn e på... men jag vill allt haka mig fast i en liiiten glipa...kvällssol e väl ändå bland det underbaraste av miljösättningar...


jaaa...vad är det här då.... leave a footprint, a la Emse.... ni kommer kanske ändå inte förstå, men jag gillar bilden på nåt sätt ;-)


Glömde jag säga att vi firade fyraåriga bröllopsdagen ute på Invito, ristorante Italiano....med en tuch av Norrland, eller hur det nu var.... Supermys, supergott och alldeles, alldeles barnfritt. Tål att göras om, oh ja!♥ ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0