Det var kanske tur

att jag bara tog fram kameran en stund på lördagen. Det blev tillräckligt myckte att gå igenom i minnet ändå, om vi säger så.
Ett stilla, känslosamt avsked av min faster på fredagen. Stockholm bjöd på somriga 18ºC och växlande väder. Några stänk från luften på väg dit. Himlens tårar, som på något symboliskt vis tycktes vilja ackompanjera sinnesstämningen, där vid kapellet på Skogskyrkogården. När solen sprack upp på himlen efter ceremonin kunde nog hjärtats sorgsenhet lätta lite också. Efter begravningsfikat tog jag tåget tillbaka mot Bålsta. Vi spenderade i övrigt helgen med Peters mormor, mostrar och kusiner med familjer. Fantastisk känsla det där, när man får komma bort, men ändå känna sig hemma. TACK!

Nedan följer en eftermiddag i Västerås.

Kommentarer
Postat av: Monica Åhlin

Jättefina bilder,Emilie!Roligt att ni hälsade på oss,och förhoppningsvis trivdes här också!?Ni är en jättegullig familj med fina goa barn!!Ge alla en kram från mig! Kram på dig!från Monica.

2012-05-14 @ 12:13:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Emilie

Jättemysigt att få vara en del av er familj några dagar, vi kände oss verkligen som hemma, det gör vi om snart tycker jag! :-) kraaam på er tillbaka från oss alla fyra!

2012-05-15 @ 10:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0