Idag är det dags!

Dagen D! Beräknad födelse för A-K och N-J:s lilla krabat. Som vi har väntat! Tre månader efter Elmas ankomst snart. Det kan ju i och för sig hända att vi får vänta liiiite till också, om nu storken skulle ha svårt att hitta hem dit. Idag finns ju flera söktjänster på nätet, med flygbilder och allt, den måste väl ha moderniserat sig lite den där storken va? Inte för att det hjälpte den att hitta hem till oss i avtalad tid men i alla fall... Nu när jag också lyckats med konsten att komma för sent, kan jag ju inte klaga på andra... ;-)
Nä, men jag håller verkligen tummen att hon slipper gå så många dagar över tiden. Det är verkligen nervpåfrestande, uschanimej! Kanske den kan behaga ta och komma ut på Elmas tremånadersdag då om inte förr, två dagar kvar nu, tänk vad fort tiden går ändå! Om man bara kunde tycka det som höggravid också, men jag har klart för mig att det kändes aningen problematiskt, kan ju alltid hänvisa till arkivet och Januari månads blogginlägg, om någon nu händelsevis skulle ha glömt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0