Ovanligt tidigt uppe

Se på klockslaget för publicering!
Ca kvart i 6 på morgonen! Nog för att vi brukar vakna tidigt ibland, men det var länge sedan jag klev upp såhär tidigt. nu har jag alltså redan ätit frukost, ammat och bytt på Elma. Jag får nog blicka tillbaka till Västeråstiden för att dra mig till minnes när jag klev upp vid femtiden på morgnarna. Då var man ju van å andra sidan, det gör ju mycket. Elma väckte Peter med sina morgontjut idag också så det blir en tidig start för honom på jobbet idag. Bra, eftersom han jobbar kortdag och förhoppningsvis kan komma hem lite tidigare då också.
Igår kväll tog vi oss en promenad, Elma och jag bort till mormor. Den långa vägen igen, tar en dryg timme, alleles lagom långt tycker jag! Där fick vi fika med N-J:s föräldrar, trevligt, trevligt! å på kvällen spelade mamma, jag och P med Thore, min fingerfärdighetsidol! :-) Vi får väl se vad dagen idag kan ha att bjuda på, förhoppningsvis en tripp till lilla Elin i alla fall!

Tror jag måste återvända till sängen nu, jag tyckte Elma kunde somna om där, men just nu hörs det inte som hon höll med mig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0