Vad var det jag sa.......

det där om bakslag på årstiden... jojo, fick man rätt eller? Rått och kallt och snö*suck* i luften ute idag :-(
Eller var det kanske så att våren var över på en dag, sommaren likaså, hösten hoppads över och nu e vi tillbaka i början på en låååång vinter igen??? Vad ska man tro? det här första året med bebis som alla sagt ska gå så fort, ja, jag har märkt det. Det gick på... låt se nu.... en vecka ungefär!..............
Vi har i alla fall trotsat vädergudarna och tagit oss ut idag... till bussen ned till stan å fikat i och för sig, men vi kom ju ut ett liiitet tag i alla fall. Elma var inte på riktigt lika dåligt humör som förra veckan men näst intill. Just nu ligger hon och nyser på dynan på golvet, får hoppas hon inte blir förkyld, men mellan nysarna är humöret i alla fall på topp för tillfället. Man får vara glad så länge det varar har jag lärt mig...

Hon har mycket fuffens för sig med händerna, idag ser det ut som hon försöker knäppa med fingrarna :-D


Idag är det min mormors födelsedag förresten. 94 år hade hon fyllt om hon hade levt. A-K och N-Js lilla krabat verkar dock inte ha för avsikt att dela födelsedag med henne som det verkar. Inga tecken på det när vi skiljdes från dem på busstationen för ett par timmar sedan i alla fall. Känns som en del av mig gått tillbaka till att vänta på bebis, det är en häftig känsla det där, så förväntansfullt! Tur det inte är för min egen del den här gången, få nog vänta ett tag innan jag orkar med den nervpersen igen :-P  ..........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0