Nyfiken liten

I huvudet på en liten tjej, vid vistelsen på golvet i köket hos mormor på förmiddagen:

Ååååååhh, det finns ju handtag på kökslådorna! Det har jag inte tänkt på förut... hm....
vad händer om....man tar tag i den nedersta.... få se nu....... aha, man kom visst närmare nästa låda! Då drar jag upp mig på knä, så når jag dit också! Enkelt! Då kan man visst dra sig upp på fötterna för att nå nästa låda då. Åååheeeejjjj.
Men! va? Det tog stopp!
Aarhh. Mormor! Måste du alltid lägga dig i mina nöjen???
Näpp, då drar jag väl till den där blanka silverbrickan därborta istället då. Ja, men titta, värsta glada tjejen där i också.
Hihi *fniss* kul att du var här, vill du leka med mig? Men akta dig för mormor i så fall, hon kommer säkert snart och tar bort dig också! Du kan få en puss.*smack* Uuhhh... lite kall om munnen va?! Men du var ju trevlig ändå! Lika glad som jag känner mig i alla fall. Prata med mig ett tag så kan vi distrahera mormor *hihi*............


Tyvärr missade vi stora delar av denna föreställning eftersom vi var på provtagning på Lab. Men repris kom snart efter vår ankomst till mormor. Den lilla har tydligen inget emot att upprepa sig......

Kommentarer
Postat av: Acca

joru nu jäklar hände grejer fort....filip ålar sig för fullt...ställer sig på knä eller lyfter överkroppen riktigt högt så nu blire nog krypa av snart:)



kram kram

2009-08-21 @ 22:22:35
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0