Börjar det brännas nu?

Närmar vi oss?
Efter att gårdagen passerat knappt utan en enda värk trodde jag att natten skulle bli värre. Icke.
I morse vaknade jag dock kl.06.00, klarvaken.
Förstod inte varför men då började värkarna komma igen. Inte riktigt regelbundet, men ungefär var 10:e minut till strax före kl 08.00. Sedan dog det av igen, precis som förra gången. Vet inte om jag ska tro att det kommit längre för att det höll i sig längre nu eller om det är tvärtom eftersom de inte kom lika tätt (?)
Nu är det bara 3 timmar till huvisningen iaf, så det ser ju ut som vi får gå på den :-)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hoppas Ni får komma på husvisning!Sen kan det börja!Kram

2009-01-18 @ 11:08:01
Postat av: madde

vad spännande ! Både med husvisning å värkar...det låter ju som att det är på G på riktigt !!! undrar bara av egen nyfikenhet... Är det ondvärkar du känner typ ?



För jag själv blir inte klok på mina...

2009-01-18 @ 15:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0