En natt full av vändningar..

...i sängen alltså... när man inte kan somna... skruvar på sig, byter läge, vänder på kudden, tränar avslappning, försöker tänka på ingenting, men ingenting hjälper.

Gick och la mig vid kl. 22.30, somnade någon gång efter kl02.00, vaknade strax efter kl. 03.00, gick på toa, gick och la mig och vred mig några omgångar till och somnade därefter äntligen igen och sov sedan till kl.05.50.
där fick man för att man tyckte man hade lite väl lätt att sova häromnatten.

Har nu ätit frukost med Peppe som ska till jobbet idag. Skönt att få den stunden tillsammans innan han åker :-).
Floffen och jag ska få skjuts av blivande mormor till MVC på koll senare på förmiddagen, men först ska jag försöka sova någon timme till......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0