Inte idag heller.....

...vad det verkar. Ja inga vÄrkar alltså... det vErkar inte bli några vÄrkar, jag säger bara det.
Sorry Inger, du kanske måste satsa på ett nytt datum du också..........

Vi sitter nu å slötittar på grammisgalan. Floffen e lugn, bufflar aningen ibland men verkar tycka att det är lite väl trångt för några yvigare rörelser numera. 

Blir väl en kvällsfika snart hoppas jag. Känner mig hungrig igen trots att det känns som jag nyss åt middag. Men men. Kanske behöver bunkra lite energi. Eller åtminstone tröstäta :-P.

Får väl se om Floffen möjligtvis kan tänka sig att bli en av de 5% bebisar som föds på utsatt datum då.
Skeptisk till det också tyvärr, men lite, lite hopp finns det kvar :-). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0