Vad göra i väntan på nya tider?

Städa såklart! Må vara tråååkigt... men känns bra efteråt och tar tid att fixa med (=bra!, så man slipper fundera på annat)
På förmiddagen har vi nu rensat badrumsskåpet.Så skönt att ha det gjort, och så fint det blev :-)! Krävdes två vilopauser för mig innan det blev klart, eftersom jag blir så andfådd av typ ingenting. Barnmorskan sa att jag hade hög puls så det kanske beror på det.

Försöker just nu annars ställa in mig på att det inte blir nån bebis före utsatt datum men undermedvetet önskar man nog det en hel del ändå..... Känns ju åtminstone skönt att det inte (än så länge) verkar vara någon jättebebis som ska komma ut, känns inte lika stressigt att få igång förlossningen för den sakens skull då.

Nu lagar Peppe lunch, tur man har lite service! Dags att äta, återkommer senare............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0