Hemma hos tyskarna

i morfars gamla hus var vi igår. Elma, lillmoster, stormoster, min mor å jag. Och tänk så fint de har gjort där!
Alldeles alldeles underbart fint har det blivit! Jag tog några bilder med min pappas kamera, men tog inte med mig kamrena hit hem, så Peppe, som låg i sängen har inte fått se förvandlingarna än, men det hinns väl med, det också. Kanske får ni se en glimt ni också, om ni är snälla ;-)

Idag skulle vi ha åkt till farmor och farfar, som ska få besök av Ps moster och mormor, men av risk för att de ska bli smittade av Pepse, som fortfarande har lite feber kvar, får vi gott stanna hemma någon dag till.
Tänk vad tråkigt det kan vara att bara vänta på att tiden ska gå.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0