Svettigt värre

Promenad BVC t.o.r. är dagens åstadkommande tror jag. Tog en omväg hemåt så solen har lyst på mig i drygt en och en halv timme idag. Skönt för både samvete och hälsa. Elma har haft en godhumör dag idag, njutit av både babymassage och friska luften. Ikväll ska hon och pappan få mysa alldeles själva, jag och Anna-Carin ska på klädparty å jag tänkte för en gångs skull försöka klara mig utan Elma ett par timmar. Vet att det inte blir lätt, men jag ska göra mitt bästa...

Hua mamma, att smaka "potatis och palsternackspuré" e ingen höjdare!
Vi försökte oss på en tesked eller två häromdagen men det enda roliga med det visade sig vara grimaserna..
potatis mosad med mjölk går bättre hem, får väl testa smaklökarna mer framöver...


Jag har fått min årliga förgätmigejbukett från Siv och Sten! :-)


Tröttfinken som inte hade lust att sova alls mellan klockan 03.50 och 09.30, men sedan, när mamman äntligen flyttat sig från sängen drämde till med att sova ett par timmar i hennes säng istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0