Morfarvakt

Elma var morfarvakt ikväll. Eller var det kanske tvärtom? ;-)
De är nog bara de själva som vet det, men Elma hade i alla fall lekt så mycket med morfar att hon somnade så fort hon lade huvudet på kudden. Vi får väl hoppas att detsamma gäller morfar :-D.
mormor hon drog till ön för att simma några längder så morfar fick mysa med gumsan alllllldeles själv. Uppskattat får vi tro....
Vi då? Smet ned till stan och tränade polskor gjorde vi, tillsammans med A-K och Elin, det var några stycken som lyckades kollra bort sig och tro att det var jag som var mamma till Elin när jag satte mig med henne i knäet, men de ursäktade sig genast när de förstått sitt misstag och drog sig till minnes att det ju inte kunde vara min dotter för den här tjejen hon var ju såååå lik sin pappa... gäller att ha järnkoll när man kan konstatera att den som inte är mamman inte är det just därför att barnet är lik sin pappa, vars frånvaro dessutom lyste i lokalen denna kväll....  Jo jo, men är man en Stengard så är man väl, eller hurda´ Elin??? :-D

Kommentarer
Postat av: Mössan

Hahaha vissa som inte vet att jag har en annan pappa tycker att jag är lik Sören :O

2009-12-01 @ 07:57:24
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/
Postat av: Mössan

BTW, va har hänt me headern :S

2009-12-01 @ 07:58:17
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0