Familjehelg

Elma började fredagen med att bjuda mormor och morfar på lunch, deras gemensamma lediga dag till ära! .-)

Sen fick vi skjuts till Elin&co. Skippade promenaden i blötvädret alltså
Elma var mycket mån om sin lilla kusin....

Hallå därborta, skojiga leksaker du har, du e go du som lånar ut dem till mig, puzzzz på´re!
pssst, vill du höra en grej: kom så drar vi till den där makapär´n med hundarna i, så ska jag visa dig hur man fixar så de dansar runt....


Farmor/mormor kunde ju inte annat än mysa när båda barnbarnen + bästa vänninan var på plats :-)


Elin var också på solskenshumör!


Lördagen spenderades shoppandes på stan och i Birsta varefter det intogs middag hos mormor och morfar, vilka senare också tog hand om Elma hela natten så pappan och jag fick sova MÅNGA timmar isträck, alldeles ljuuuuvligt! :-)

Igår var det babysim i Matfors med mormor och morfar som publik. Ikväll ska vi faktiskt också bada, får se om det blir mormor eller morfar som kommer med i vattnet då, pappan jobbar ju så han blir eftersläntrare idag och ansluter lagom till polsketräningen någon timme senare på samma ort.
Först ska vi emellertid på Birsta tillsammans med Ingela, Wille och Melvin, blir en fin heldag idag tror jag! :-)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul att så många babysångare har blogg :] Ha en bra dag!

2009-10-21 @ 11:36:22
URL: http://annamatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0