Uppladdning.... *pust*

Tittade in på jobbet idag. Verkligen har gjort sig påmind, nästa måndag är det 9-18 som gäller och varje tisdag och måndag därefter ett bra tag framöver.... lite tudelat det där iochförsig. Kan ju faktiskt bli aningen trevligt, och jag kanske värdesätter dagarna hemma med Elma ännu mer sedan då också. Om det nu går. Jag är ju faktiskt otroligt nöjd redan som det är. Samtidigt vill jag ju gärna att P ska få vara hemma också. Både för hans och Elmas skull. Antar att den där känslan av att man förmodligen inte kommer ihåg ett jota av vare sig journalsystem, kassasystem eller vettighet i kundbemötande släpper efter första timmen, men just nu gör den sig alltför påmind tyvärr.... Dessutom blev vi brutalt varse om att det var sista babysången för min del igår, eftersom de deklarerade att de tänker ta novemberlov nästa vecka... Pöh! Varför heter det novemberlov om det är i oktober?????

Vi avbröt rekandet på jobbet vid 11-tiden för att luncha med morfar. Det var nog inte igår, men den som väntar på nåt gott.... Appropå  gott ja, smarrig buffé på Tandoori stod på dagens meny, och inte blev det sämre av att morfar stod för notan heller. ;-)


Ett möss-, vant-, och mockasininköp senare tog vi bussen hem och schemat för dagen fortsätter i tvättmaskinens tecken....

Någon är mer road av nyss nämnada hushållsapparaturs egenskaper än andra...

Både snurrar och låter! Det ni ;-)


Gillar hushållsarbete generellt, den lilla, tror jag.... baka muffins mamma! :-)
(=åh, om det ändå gick att få dit en spärr på den eländes ugnslådan!! Idé någon???)


Här kommer några gogryn! :-)




Kommentarer
Postat av: Viktoria

Oj! Är det redan dags att börja jobba lite!? Det kanske är bra att börja lite lugnt.

Många kramar

2009-10-21 @ 16:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0