Helgmys

Fredagsmys hör vi ju talas om i olika sammanhang. Vi har bräckt det den här helgen. haft både lördags- och söndagsmys! Fredagen blev ju inte så mysig eftersom jag var så trött efter magsjukeslängen. Bättrade dock på mig ordentligt till dagen efter, så till den grad att vi till och med fick gå på kalas. Elins allra första kalas. Ett år idag, även om vi firade igår. Grattis till lilla stumpan, som är ytterligare ett levande bevis på hur snabbt tiden försvinner! :-)

Idag slog vi följe med Filip & co till vårmässan. Den, som nästa år kommer vara vår nästan närmsta granne. Lite läskigt att det bara är fem(!) veckor till vi flyttar nu, och det känns bara finare och finare där uppe ju mer snö som försvinner, och ju närmare sommaren vi kommer! :-)

Pepse och Janne tog sig en flygtur idag också. En riktig sådan, med vy över Sundsvall per helikopter. Lite avis var jag allt, men, men, ett annat år är det väl min och Kanas tur... om jag nu inte vore så förbenat höjdrädd..... typiskt... :-D

Efter en promenad och efterföljande fika/mellanmål hemma hos oss bar det av till babysimmet. Farmor satt i publiken, och Elma visade upp sina fina simkonster. dagen till ära fick  hon också prova simfötter. Lite klurigt att komma på vad man skulle ha dem till, men spännande i alla fall!

Avslutade med middag hemma hos farmor och farfar. Nu blir det slappa som gäller resten av kvällen, så man kan smälta maten! :-)

Mys(och bus-)helgen i bildtrio (typiskt att vi glömde kameran hemma när vi var på kalaset bara)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0