Jag vill ha fredag idag!

Tänk, ibland får man som man vill! Det gäller visst bara att vilja rätt saker... ;-)
Igår var det nåt vajsing med mitt huvud, det ville liksom inte samarbeta med övriga mig igår, nä jag var seg och trött och kinkig. Tur att lillmoster kom hit och underhöll Elma. Det märktes verkligen på lilla fröken att hon uppskattade sin mosters besök. Det utdelades mängder av kramar under eftermiddagen. :-D
Idag känns det som jag är på banan igen, så vi ska försöka ta oss ut på en långpromenad nån gång mitt på dagen. Kylan har vi trotsat förut utan problem, så det ska nog gå bra idag också, förbehållet att det inte blåser en massa förstås.
Framåt kvällen väntar vi hem mormor och morfar, som spenderat sin vecka i Täby för att ordna med allt inför begravningen av min farfar. Jag tror nog att Elma har längtat efter dem ordentligt, men jag har en känsla av att det är besvarat minst dubbelt upp! ;-)

Avslutar med att bjuda på lite värmande sommarbilder såhär i dessa bistra januaridagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0