Små änglar i snön

Idag är vi föräldrar x 2. Elins egentliga är däckade i feber båda två så vi har deras lilla gumma under vårt beskydd också. Hon är så snäll, äter och sover och gnäller inte över något. -Åtminstone inte hittills, kanske det är bäst att tillägga, annars kanske jag får äta upp det...- I alla fall tog vi oss en promenad i det alldeles lagom tempererade vintervädret. Elin åkte Elmas vagn, och Elma åkte pulka. Mycket uppskattat hos dem båda! Elin somnade halvvägs och Elma gjorde sitt bästa för att slita ut sina nya handskar genom att imponeras över det vinande ljud som uppstår när man håller ned dem mot backen under pågående färd. När vi kom hem började det mörkna. Det hindrade inte Elma och lillmoster från att vara kreativa och skapa varsinn snöängel. Fina va! :-D
Nu serveras varm choklad i köket här hos mormor och morfar, bäst jag skyndar mig så jag inte blir utan...



Kommentarer
Postat av: Acca

fiin bild på änglarna!! ååh va grymt skoj att ni fick byta grupp....vad sa hon i mejlet, att hon tänkt som en kratta eller:)?? ses å vi hörs om inte förr så på söndag! kram kram

2010-01-03 @ 21:34:19
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0